2011. szeptember 8., csütörtök

Balea Trend it up szárazsampon

A történet úgy kezdődik, hogy éves karbantartás miatt harmadik napja nincs gázunk, így erősen spórolunk a melegvízzel. Ilyenkor tökéletes alkalom nyílik arra, hogy kipróbáljak egy szárazsampont, mert eddig csak nézegettem, de nem volt rá komolyabban szükségem, mert egy hajmosás nem telik olyan sok időbe, hogy ne oldjam meg. Most viszont a család tuti meglincselne, ha eszembe jutna hajat mosni.
Tegnap Vácon voltam, útbaesett egy Dm, így megnéztem a kínálatot. Szinte azonnal rámmosolygott a Balea  Trend it up termékcsaládja, sok-sok színes flakonnal, köztük ez is...

Forrás: Google
Úgy voltam vele, hogy 699-ért nem sok, jött velem. Hazaérve szinte azonnal bevetettem magam a fürdőbe, mert igaz, hogy még nem vészes a hajam állapota, de egyébként sem szoktam megvárni, amíg tocsog a zsírban :P Részekre osztottam a hajam, és befújtam a töveket...első észrevétel: BÜDÖS...de szerencsére nem tart sokáig...második észrevétel: úgy néztem ki, mint aki őszül:) ez vicces volt. Megvártam, hogy megszáradjon, kicsit szétdörzsöltem, majd jött az alapos kikefélés, ami a cucc nagy részét eltávolította, de nem mindent. Kiegészítésként kipróbáltam a csomagoláson javasolt nedves törölközőt, és a hajszárítóval is átfújtam a hajam. Azt kel mondanom, hogy bevált a dolog. A por teljes mértékben eltűnt, a hajam pedig majdnem olyan, mint amikor frissen van mosva. Tapintásra kellemes, dúsnak tűnik. Youtube-on néhány guru használja tupírozásnál is, hajlakk helyett. ezt is kipróbáltam, és tényleg jó :)
Összességében nagyon meg vagyok elégedve  termékkel, ha elfogy, biztos veszek még. De azért várom a holnapot, mert akkor végre visszakapcsolják a gázt, és elmerülhetek egy nagy kád jó meleg vízben, nem csak hipergyors zuhanyzás lesz:D

Próbáltatok már szárazsampont?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése