2011. június 14., kedd

Elséve Tükörfény-Citrus Balzsam-spray vélemény

Hosszú-félhosszú haja vékonyszálú vagy zsírosodásra hajlamos? Szüksége van egy könnyű sprayre, mely fényessé és könnyen kifésülhetővé teszi?
A L'Oreal kifejlesztette a Tükörfény Citrus Kifésülő Balzsam-sprayt. Egy kiöblítést nem igénylő balzsam-spray, melyet akár minden nap használhat, hiszen könnyed, nem nehezíti el a hajat és használata gyors.

TÜKÖRFÉNY, KASMÍRTAPINTÁS, KÖNNYŰ KIFÉSÜLHETŐSÉG, ANÉLKÜL, HOGY ELNEHEZÍTENE.
Haja könnyen kifésülhető és kezelhető! A táplált hajszál visszaveri a fényt. Haja puha , könnyed érzetű, és tükörfényes.
Egy balzsam a spray könnyedségével: Használja nedves hajra sampon és balzsam használata után, vagy hagyományos balzsam helyett, a haj állapotától függően. Száraz hajra is használhatja, hogy megszelídítse tincseit két hajmosás között vagy napközben! Nem kell kiöblíteni. Használhatja minden nap a napi ragyogásért.
Írják a L'oreal honlapján...



Ez pedig az én véleményem:
Sok helyen olvastam, hogy milyen jó, és simán versenybe száll a Gliss Kur hasonló megoldásával, így mikor kifogyott az örök kedvencem, ezt vettem meg...hiba volt... Nekem nagyon nem vált be, az illata nem tetszik, a hajam nem, hogy a legkevésbé sem tükörfényes, de alig lehet kifésülni. Csak azért fújkálom, hogy minél hamarabb elfogyjon, és vehessek megint Gliss Kurt...

Nektek bevált?

4 megjegyzés:

  1. jó hogy írtál róla:D venni akartam :D de akkor én se mondok le a gliss kur-ról:)

    VálaszTörlés
  2. :) Le kellene már szoknom arról, hogy ha megtalálom a tökéletest, akkor kipróbálok valami ismeretlent...nagyon ritkán jön be...de erről olyan jó véleményeket olvastam, ráadásul olcsóbb is volt, mint a gliss kur...most meg szívok vele, h elfogyjon...

    VálaszTörlés
  3. Én is megvettem ezt, de semmi különös hatást nem észleltem, és én is csak azért használom hogy végre elfogyjon. Legközelebb Gliss kur-t fogok venni :)

    VálaszTörlés
  4. Az én hajamnak bejött! De a Gliss Kur is :)

    VálaszTörlés