2011. június 13., hétfő

Essence Holografics teszt

A Wesselényi úti Rossmannban találtam rájuk, szerencsére még tele volt a display, így tudtam válogatni.Igazából csak a szemhéjpúderek érdekeltek, ezekből kettő jött velem haza, a 01 Gagalectric és 03 Prismatic White. Előbbi egy kék, utóbbi egy fehér lila fénnyel. Először itthon teszteltem őket, mert elég ciki tud lenni, ha nem elég tartós és elmászik a szememen.


dél körül frissen(az arcomon Catrice Papagena pirosító, teszt később)

A bal szememen paintpot-ra kentem, a másik szememen csak natúrba (de mivel okos vagyok, csak a balról készült kép...)


22:53


22:53
 Kicsit megkopott a fénye mindkét oldalon, de tulajdonképpen túl nagy gond nem volt...azért azt hozzá kell tenni, hogy sok mindent nem csináltam, ami kárt tett volna benne leszámítva egy-két szemdörzsölést (pozitív dolog, hogy az ujjamon nem maradt nyoma). A kézfejemen egy mosogatást is kibírt.

Ti mit vettetek meg a kollekcióból?

2 megjegyzés:

  1. Ááááá, végre egy ilyen teszt! Sehol nem írták (vagy legalábbis én nem olvastam), hogy tartós-e, vagy amint felkented már el is mászik. Így viszont kell:D Kösziköszi!

    VálaszTörlés