2011. július 11., hétfő

Lassan száradó lakkok ellensége

Engem nagyon tud bosszantani, mikor egy szép körömlakk egyszerűen nem hajlandó megszáradni. Gondolom nem vagyok ezzel egyedül. Erre jelent megoldást a Crystal Nails ezüst színű üvegbe zárt csodája, az UV top coat.


forrás: google

Egy körömlakk, ami UV fényben szárad, de lakklemosó simán leszedi:) A frissen lakkozott körmön egy védőréteget képez, ami a kisebb mechanikai hatásoktól (pl észre sem veszed, és beletúrsz a hajadba) megvédi a lakkot, így az száradhat, ameddig kedve van. Előnye egyben hátránya is, mivel UV fény hatására köt, akárki nem tudja használni...gondolom egy körömlak miatt senki nem fog többezer Ft-ot kiadni egy lámpára. :P
Mindenesetre nekem bevált.




Nekem ez a pasztellsárga Essence lakk nagyon nem vált be...egyrészt nem lehet vele egyenletesen festeni, másrészt naggggggyon lassan szárad. Így ez volt az első, amit kipróbáltam a csodalakkal. kifestettem a körmöm, lámpáztam egy percig, és lefeküdtem aludni. Reggel pedig örömmel tapasztaltam, hogy semmi baja a körmeimnek, tökéletesen megszáradt a lakk.:D
Egy másik lakkot is kipróbáltam, ezzel már találkozhattatok itt.
Azóta nem is használtam. Most elővettem, és csodák csodája, kb egy órája festettem ki a körmöm, és teljesen száraz:)


Gyakran fogom használni ezt a fedőlakkot:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése