2011. július 11., hétfő

Sulis kérdőív

1. Milyen irodalom tételt húztál az érettségin?
Kosztolányi: hajnali részegség...nem lett rossz

2. Ennek hány éve is?
2009-ben érettségiztem

3. Emlékszel az ofőd nevére?
Hajjajj...13 év alatt heten voltak...inkább nem sorolnám fel...A kedvenc tanárnőm 7-8. osztályban tanított minket. Mindenkinek ilyen tanárnőt kívánok, mint Margó néni.

4. OKTV?
Egyszer...infoból...hanyagolható

5. Milyen szakkörbe jártál?
Általánosban szerintem végigjártam a repertoárt...Középsuliban szerdánként az amerikai angol tanárunkhoz jártam fel, dumáltunk, hülyéskedtünk...de ez nem nevezhető szakkörnek, bár a szókincsem mindenképp fejlődött.

6. Mi volt az első saját kazettád/CD-d?
Oroszlánkirály :) Kb 4 éves lehettem, még mindig megvan:)

7. Mi és mikor volt a legelső könyv (nem kötelező) amit olvastál?
Nekünk első utáni nyáron már volt egy kötelezőnk (Dindirke) de azon a nyáron lettem befizetve a Disney könyvklubba, és az első könyv a Hófehérke és a hét törpe volt. Azt elolvastam:)

8. Mi volt a legmaradandóbb emléked egy osztálykirándulásról?
Mindig történt valami, sok nem is publikus, de az jó volt, mikor Badacsonyban kimásztunk este a kerítésen, és mászkáltunk...a vicc, h az üdülő másik kapuja nyitva volt:)

9. Milyen fakultációra jártál?
Nem jártam, mert az igazgatóság szerint a mi órarendünkbe (nyelvi előkészítős osztály) már nem fért be

10. Előfordult, hogy kirúgtak valamelyik suliból?
Nem.

11. Ki volt a nagy ő?
Ezt most muszály? :D

12. A leggázabb poszter a szobád falán?
Flor a csacska angyalból...Nem is értem, miért tettem fel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése