2011. augusztus 17., szerda

Csomagot kaptam

Mától én is a büszke Sleek tulajdonosok táborába tartozok:) Reggel a postaládában várt egy értesítő, hogy csomagom jött a MUP-tól:) Mondanom sem kell, azonnal mentem érte:)

Csomag
Belülről
Amint látjátok, igen komoly védőfelszerelést tartalmazott a boríték, így esély sem volt, hogy megsérüljön bármi is... :)



Kiszabadítva:)
A csomagolással nem volt gond, a pirosítót egy perforált fólia védte.


Kinyitva
 Mivel elég sokat olvastam utána, a méret nem lepett meg:) De a színek....valami csodásak. Ezt egy kép sem tudja visszaadni.


Rose gold természetes fényben


Rose gold vakuval (bal oldalon eldolgozva)

 Google képek alapján erősen hasonlít az Orgasm-ra. Mivel valós összehasonlítási alapom nincs, csak a képekre hagyatkozhatok, de szerintem elég nagy a hasonlóság....
A palettáról nem csináltam swatch-ot, mert egyrészt sok van már fent, másrészt annyira szép, hogy még nem volt szívem belenyúlni.

 Eddig mindennel maximálisan elégedett voltam, majd ha már merem használni, jönnek sminkek is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése