2011. november 7., hétfő

CadeaVera kétfázisú sminklemosó

Évekig használtam az Avon krémes szemfestéklemosóját, de mikor legutóbb elfogyott nem vettem újat. Egyrészt szerettem volna kipróbálni valami újat, jobbat és olcsóbbat. Egy Mülleres bevásárlás alkalmával bukkantam rá erre márkára, ami a Müller sajátja. Az ára is egészen baráti, ugyanis a 100 ml 420 Ft-ba kerül.







Egy picit tartottam attól, hogy csípni fogja a szemem, mert a legtöbb szemfestéklemosónál ez a helyzet, de szerencsére semmi ilyesmit nem tapasztaltam, és mi bizonyíthatná jobban az elégedettségem, hogy már a második flakonnal használom.
Alapos tesztnek vetettem alá, szolid nappali és durva bulisminket is mostam le vele, egyszer sem kellett kettőnél több vattakorongot használnom a lemosáshoz, pedig előtte az Avonossal előfordult, hogy egy buli után több, mint négy vattakorong is kellett, ráadásul a szempillák között még fültisztítóval is rá kellett segíteni.
Ami néhányatoknak nem biztos, hogy szimpatikus lenne, hogy kicsit olajos marad utána a bőr, de ez hamar felszívódik

Ti próbáltátok már? Hogy tetszett?

1 megjegyzés:

  1. Általában jók ezek a Cadeavera termékek, mint ahogy az a posztból is kiderül.
    Nekem is ilyen márkájú az arclemosóm és teljesen meg vagyok vele elégedve.

    VálaszTörlés