2011. november 20., vasárnap

Essence Vampire's Love kollekció

Pénteken moziban voltam a Westendben, és az emeleti Dm-ben megpillantottam a displayt, úgyhogy gyorsan beszaladtam megnézni (a biztiőr jót röhöghetett rajtam, mesébe illő jelenet volt tipikus bambul-észreveszi-továbbmegy-megtorpan-visszatolat-néz-beszalad). Először érdekelt a paletta, a zselés pirosító és a szempiladúsító csodacucc, de mivel az első kettőről jót nem olvastam, azokkal nem is foglalkoztam. A szempilladúsító port sem vettem meg, miután az egyik tégely ki volt szóródva, és megláttam, hogy mi van benne. pici fehér szálacskák, amik a szempillaspirálokban szoktak lenni.(pl avon super extend) Van hozzá egy kis kefe, amivel fel lehet vinni a szempillákra, de ahogy ismerem magam, a cucc fele a szememben kötne ki, így ezt is hanyagoltam.
A lipstain viszont megtetszett, a 02 true love haza is jött velem (599-ért meg főleg). lehet, hogy még majd a másikat is hazahozom, ha találok, de elsőre ez a vörös dobogtatta meg a szívem.

Hoztam egy szórólapot is



Sötét volt jobb nem sikerült. simán felkenve és eldolgozva
A tubus ne tévesszen meg, applikátoros kiszerelés (nem fényképeztem le, mert mindent összeken) a színe , vékonyan inkább sötét rózsaszín, de építve nagyon szép vérvörös lesz. Ha elég gyorsan dolgoztok, arcra is jó lehet, mert szép, természetes színe lesz némi eldolgozás után, de óvatosan, mert eléggé fog.
Nem bírtam ki, rögtön feltettem. Első benyomás, kicsit ragadósra szárad, nem úgy, mint az ajakfilcek. Nem szárít, viszont egy B'smart twister és a mozis pattogatott kukorica kinyírja. Pozitív dolog, hogy egyenletesen kopik, és amilyen kevés kell belőle, a 8,5 gramm elég sokáig fog tartani.

Ti vettetek valamit a kollekcióból? Tetszett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése