2011. március 21., hétfő

Ooo happy day...

Eddig elég jó napom volt:) Megvettem a legújabb kedvenc táskám.
Megmutatom:

Ő az. Mivel pénteken kezdem a körmös sulit ideje volt már beruházni egy ilyen szépségre. Előtte ömlesztve tároltam a cuccaimat egy piperés táskában, amit "kinőttem" majd két KIK-es fiókos tárolót töltöttem meg, de igazából az sem volt tökéletes megoldás...szerencsémre eben a hónapban akciót hirdettek a Crystal Nails-nél, és végre megvehettem. Gondolkodtam rajta, hogy veszek szerszámtartó táskát, ami tulajdonkép ugyanilyen, csak nem zöld, de nem találtam olyat, ami megfelelt az igényeimnek...a MUP-nál is lehet venni hasonlót, de szállítással ugyanannyi lett volna, mint ez, így maradtam annál, ami kezdetektől fogba tetszett.
Alig vártam, hogy hazaérjek, és "beleköltözzek", szerencsére még maradt benne szabad hely, mert nincs meg mindenem, ami kell a sulihoz, bár csak apróságok hiányoznak. Sajnos az UV lámpa nem fért bele, de gyanítom, hogy a nagyobb változatba sem, maximum a bőröndbe.

Még néhány kép:


Üresen


Ő Miu, jött ellenőrizni
 

Belül is meg kell nézni
Ha nincsenek benne az elválasztó elemek, bele is mászott volna.

Megtöltöttem:)

Közeli (tippek, gyakorló ujjak, stb)


Porcelán, körömerősítő, primer, olaj
Van súlya:) De rám is fér egy kis erősödés:)

U.I.: Megvolt az első látogatóm:) gondolom véletlenül tévedt ide, de akkoris örülök neki:)

2 megjegyzés: