2011. március 21., hétfő

Rossz idő, unalom, és új szemhéjpúder

A smink a csütörtöki esős idő eredménye, a szemhéjpúder pedig a pénteki táskarendelésé...végre találtam egy helyet, ahol lehet kapni Moda I Shine szemhéjpúdereket. A 321-es azonnal megtetszett, úgyhogy nem hagytam ott (bár 690 Ft-ot kicsit soknak tartom...valaki olcsóbb lelőhelyet tud?), ma pedig vettem hozzá illő körömlakkot is, amit azóta sikeresen eltüntettem, így majd akkor mutatom meg, mikor megtaláltam, és ki is próbálom. A képek sajnos mobilosak, mert a fényképező nem volt itthon, de a lényeg (talán) látszik.



Tusként elég jól szuperált
Smink:


Valamiért a képek nagy része sárga lett...


Az utolsó kép csak összejött, bár elég fehér vagyok...az életben is.
 Használt termékek:
Alapozó nem volt (ha csak unaloműzés céljából sminkelek nem szoktam használni)
Szem: CS 88-as paletta sárgák, rózsaszínek, Essence Black mania tus
Száj: Astor filces tus, essence Black mania, és egy Lovely szájfény

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése