2011. május 23., hétfő

Egy kis vásárlás

Múlt héten sikerült ezekhez hozzájutnom, de sajnos szombaton sikerült alaposan leégnem, így magamon (egyenlőre) nem tudom bemutatni.
Úgy terveztem, hogy ezen a nyáron minimális összeget fogok ruhákra költeni, inkább megcsinálom magamnak, de ennek a tunikának/miniruhának nem bírtam ellenállni, szinte könyörgött, hogy vegyem meg. Pláne, hogy aznap minden féláron volt a dunakeszi Famíliában (Auchan).

 

Kell alá egy leggings, mert eléggé átlátszó (és épphogy eltakarja a fenekem), de nagyon kényelmes, biztos sokat fogom hordani.
A másik, szintén famíliás szerzemény, igazából nem vagyok az a nyáron sálat hordó típus, de ez annyira megtetszett, hogy nem lehetett otthagyni. Nagyon vékony, szinte olyan, mint a géz...a színei, pedig gyönyörűek:)





Igen, megvettem a mostani Marie Claire-t is, bár a promóképek alapján nagyon nem tetszett az ajándék póló, de Timinél láttam hogy nem olyan borzalmas, mint a piszkafa modelleken (nem mintha én sokkal szélesebb/nagyobb lennék, de komolyan kiábrándító volt). Először úgy voltam vele, hogy mindegy milyen színű lesz, csak találjak egyet, de a fehér nem volt bizalomgerjesztő, így addig mentem, amíg egy helyen nem találtam feketét. Szerintem a sállal is jól mutat.:) Méret tekintetében S és M közé határolnám be, az anyaga jónak tűnik, de ez úgyis akkor derül ki, mikor már hordom egy ideje...

Szombaton Dunakeszin volt egy repülős rendezvény, természetesen árusokkal:) Ezt a fülbevalót ott találtam:)


Kézzel készült, és egy türkiz színű kő van belefoglalva. A többi hasonló fülbevalómmal ellentétben ez pillekönnyű, így sokat fogom hordani.

1 megjegyzés:

  1. én sem hagytam volna ott ezt a tunikát:D lila és annyira tetszik <3 meg hát a leopárdmintás sál is *.*

    VálaszTörlés