2011. május 7., szombat

Joy napos szerzemények

Hetek óta vártam a tegnapi napot, naponta nézegettem a lezárt borítékot a kuponokkal, és a pénzzel, amit tegnap végre felbonthattam. (nálam ez az egyetlen sikeres módja a spórolásnak...)

"Jól" kezdődött a nap, mert orvosi ismeretekből dolgozat volt...de végül jobban teljesítettem a vártnál, úgyhogy tényleg megérdemeltem a vásárlást:)

Először kiváltottam két táskát a Dm-ben, mert úgysem használtam még semmire a kártyát, csak gyűjtöttem a pontokat.
Összesítve az ajándékok:

B: 53H,  J: 710G és essence smokey eyes barna színben(mindkét zacsiban)

B-J: Astor Shine Deluxe:017 Cheers, Essence:42 Fairytale (mindkét táskában),  Astor: 034 Sunshine

B-J: sunshine, cheers, fairytale, smokey eyes, 53H, 710G
 A barna rúzs kivételével eddig mind tetszik, de az astorok csomósak...ez a képen is látszik.:P
A másik negatív dolog: az egyik csomagban használt smokey eyes ceruza volt.:( persze ez hegyezéssel eltüntethető, de akkoris...)
A sok mintát nem mutatom meg, krémek, alapozó, ajakápoló (BORZALMAS), stb.
Suli után jött a nap fénypontja, Allee...Douglas...Mac...Fix+:) Sokat egyenlőre nem tudok róla mondani, az illata és a csomagoása nagyon tetszik.


Eredeti ára 4800, kuponnal 3840 Ft.

Utána benéztem a Müllerbe (Europeum) azzal a céllal, hogy NYC rúzst vegyek, de alig volt pár darab, persze egyik sem olyan, amilyet szerettem volna...:(
De, helyette a Catrice pultnál megtaláltam:)


Ultimate colour 140 Pinker-bell
Kékes Árnyalatú fukszia (de furi így leírva)...A csomagolása egyszerű, elegáns, fekete, jól záródik, nekem nagyon tetszik.


A rúzs alatti minta egy körömlakk, mégpedig egy Flormar 382-es árnyalatban.


Sikerült végre beszerezni egy fekete repedezős Essence lakkot is:)


Suzie bejegyzésén felbuzdulva vettem egy szemöldök szettet, igaz, csak Essence, de elsőre ez sem rossz. Még nem próbáltam ki, majd írok róla:)



Végül pedig egy kis Avon:

Barackos tusfürdő és epres testpermet
Nekem ennyi volt a vásárlás, igazából sokkal kevesebbet költöttem, mint terveztem.

Ti miket vásároltatok?

1 megjegyzés:

  1. én is voltam Joy napokon de sajna semmi nem fogott meg :( a kuponok is szarok voltak szerintem :D úgy hogy csak a rossmannba vettem egy körömlakkot, és egy szájfényt , jah meg este copy con koncerten egy pólót :D

    VálaszTörlés