2011. május 11., szerda

Mai smink, haj meg egy kis poén a végére


Kipróbáltam ma az Essence smokey eyes ceruzát, ami a Dm-es csomagban volt. Semmi extra, kihúztam a szemem, elmaszatoltam, és egy szürkés barna színnel eldolgoztam...aztán gondoltam jó lenne egy kis barnás-lilás árnyalat, így az is került rá. Semmi extra, de jól néz ki:)





A hajam pedig abból a megfontolásból lett ilyen, hogy a suliban úgyis össze kell fogni, de mivel tépett, millió csatt kéne, hogy megálljon. A legegyszerűbb, ha hátratűzöm a frufrum, de az már unalmas, így kimaradt a tupír és kicsit oldalra került. Ha nem fogyott volna el a kék hajfestékem, akkor látványosabb lenne, de így se rossz.

Na, de jöjjön a poénos rész. Kipróbáltam a Dm zacsis mintákat, kezdve az Experience alapozóval, amiben az 50-es beige linen árnyalat volt...tudtommal ez a legvilágosabb, de javítsatok ki, ha tévedek, mert akkor még van remény:)
Szóval, feltettem, szépen eldolgozva, de valahogy furcsa volt...olyan idegen tőlem. Elkezdtem lemosni...


A fényképező nem örökítette meg olyan élesen, de azért látszik. Nagyon sötét...pedig egyébként tetszik. illat, állag, fedés, mind olyan, amilyet szeretek, de nem hiszem, hogy tudnám használni.:( hacsak meg nem fürdök benne. Mindenesetre jót mosolyogtam a végeredményen:)

3 megjegyzés:

  1. Nekem az 55-ös Fair Sugar Cane van meg, de kipróbáltam az 50-es mintát is, és sokkal sötétebb. Sajnos a szám nem minden :-((

    VálaszTörlés
  2. Mármint az 55-ös világosabb? Az jó lenne...

    VálaszTörlés