2011. december 13., kedd

Hajgöndörítés hő nélkül

Szeretem, ha göndör a hajam, és félig meddig az is, de pont az a kategória, amivel mindig kell csinálni valamit, hogy normálisan nézzen ki, de a folyamatos hajsütögetés nem nekem való...egyrészt nincs hozzá türelmem, másrészt féltem a hajam.
Több dolgot kipróbáltam már, vettem szivacsos hajcsavarót, amiben aludni szinte lehetetlen, fontam esténként a hajam, ami megintcsak nem volt jó, mert reggelre sokszor szétcsúszott, és tépett hajat parkettafonásba kényszeríteni nem egyszerű.
Youtube-on viszont elég sok videó foglalkozik ezzel a témával...Próbáltam a papírzacskós módszert Michelle Phan útmutatásával, próbáltam a zoknis hajgöndörítést Loepsie videója alapján, és sorolhatnám még a végtelenségig, de úgysem ez a lényeg, hanem amik beváltak.




Az első videó eredménye természetes hatású, lágy loknikat eredményez, a második egy kicsit össze-vissza, "elfeküdtem a hajam" stílusú lesz. Nagyon szeretem mindkét verziót, bár utóbbi kétségkívül sokkal gyorsabban elkészíthető, és kevesebb eszköz kell hozzá. Egyetlen dolgot változtattam a videóhoz képest, hogy nem ennyire vékony hajpántot használok, mert abba könnyen belegabalyodik a hajam, és eltávolításnál ez kifejezetten fájdalmas tud lenni.

Ti ismertek hasonló módszereket?

2 megjegyzés:

  1. én már a zoknist próbáltam :) és tök jó lett a hajam :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem alapból is göndör a hajam szerencsére, úgyhogy nincs szükségem semmilyen trükkre, viszont csak ámulok ezeken a módszereken, tök jók!!! A hajpántos tetszik a legjobban. :)

    VálaszTörlés