2011. december 13., kedd

Syoss volume lift szárazsampon

Korábban már írtam a Balea szárazsamponról, de elfogyott, így utánpótlás után kellett... A Syoss épp akciós volt a Rossmannban, így gondoltam kipróbálom.
Két verzió létezik a Syossnál, zsíros hajra való (zöld), és dúsító (kék). Én az utóbbit választottam, de már az első használatnál megbántam.




Egy igazán pozitív dolgot tudok mondani róla, hogy jó illata van, de abszolút nem azt a hatást váltja ki a hajamon amit elvárnék, vagy amit a Balea használatánál tapasztaltam. Egyrészt Sokkal nehezebb eltávolítani a hajból...akárhogy fújtam hajszárítóval, akármilyen alaposan keféltem a hajam, vagy átdörzsöltem nedves törölközővel, még napokkal később is látszik a fehér por a hajkefén. Bár ez a hajamon annyira nem feltűnő, de zavaró. Másrészt leszívja a hajamról a kék színezőt...ez kifejezetten idegesít. A hajam tapintása száraz, kemény, poros lesz tőle, mintha fél doboz Got2be hajdúsító port szórtam volna rá...ezt nagyon utálom.  A hatása egyébként nem rossz, de nem olyan, amilyet a Balea után vártam. Ezt biztos nem vásárolom újra, ha elfogy, de elképzelhető, hogy a másiknak még adok egy esélyt.

UPDATE:
Ma szerettem volna használni tupírozáshoz, és elég érdekes tapasztalatom volt...Kb félig volt, de csak hajtógáz jött belőle, por egyáltalán nem. Pedig alaposan felráztam, mint mindig, nem volt eltömődve sem. Remélem, hogy csak az enyémmel volt ilyen gond, de így eléggé pénzkidobás megvenni, hogy por alig van benne, csak hajtógáz...

Ti próbáltátok már? Tapasztalat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése