2011. december 19., hétfő

Lavozon önbarnítós testápoló

Bár mostanában nem jelentkeztem sminkkel, de aki olvas egy ideje, láthatta, hogy inkább vagyok hófehérke, mint barna. Ennek egyrészt az az oka, hogy az anyajegyeim miatt nem szoktam se napozni, se szolizni. Igaz, nyáron vagy egy egészséges színem, de ez nem tart sokáig. Ilyenkor már inkább hullafehérke vagyok, és a színemen a vérszegénységem se segít sokat. Szoktam néha önbarnítót használni, de annyira nem jellemző. Nem rég viszont a barátommal ketten kerültünk tükör elé, és a látvány szinte ijesztő volt...Neki még most is van egy kis színe nyár óta, én meg fehérebb voltam, mint a fal.
Nincs mese, be kell újítani egy önbarnítót-gondoltam...még jó, hogy épp Pestre mentünk, útbaesett egy Müller is, ahol ezt találtam:



Nem volt túl nagy választék, de így legalább gyorsabb volt a választás. Olyat kerestem, amit arcra is lehet használni, és lehetőleg nem csillámos, mint a Dove, amit eddig használtam...attól konkrétan úgy néztem ki, mint egy diszkógömb, és kellett legalább két fürdés, mire teljesen eltűnt rólam.
Örültem volna, ha lehet választani mondjuk világosabb és sötétebb árnyalat közül, de végülis mindegy, így hamarabb látszik az eredmény.
Térjünk a termékre...egyszerű fehér krém jön a flakonból, az állaga viszonylag híg, de még a kellemes kategórián belül van. Az illata tipikus önbarnító illat, és elég sokáig tart, este szoktam bekenni magam, és reggel még simán érződik, de nem zavaróan. Ami meglepett, hogy elég jól hidratál, és könnyen beszívódik. A Dove után még sokáig ragadtam, itt nincs ilyen gond.
A színe...szerintem (az eredeti bőrszínemhez képest) feltűnően sötét a végeredmény (de nem sárga és nem foltos), anyum szerint nem látszik rajtam semmi, de ezt betudhatom annak, hogy egyenletesen sikerült eloszlatni, így nem feltűnő a különbség...pedig annyit változott a bőröm színe, hogy az NW15-ös alapozóm  kicsit világos lett.
A tartóssággal meg vagyok  elégedve, 3-4 napot bír, fokozatosan kopik, nem lesz foltos, szinte észrevehetetlenül tűnik el.

Összességében nagyon meg vagyok elégedve vele, ha elfogy, biztos veszek még.

Ti szoktatok önbarnítót használni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése