2011. április 6., szerda

Ebelin kozmetikai kendő TESZT

Keresgélek egy ideje, mégpedig azzal a céllal, hogy megtaláljam a lehető legjobb sminklemosásra alkalmas kendőt. (Van rendes sminklemosóm is, de a kendőt nagyon szeretem. Egyszerűbb, és mindig kéznél van.) Tudom, hogy lehet kapni direkt ezzel a céllal termékeket, de a 25 darabos kiszerelés nekem maximum 2 hétig tartana, és árban is soknak gondolom.
Eddig a pampers sensitive popsitörlő a kedvenc (3-4 csomag elfogyott már), de annak reményében, hogy van jobb,mindig kipróbálok valami újat.
Ezt még a múlt heti Dm vásárlás alatt vettem, de úgy gondoltam, hogy előbb tesztelem, és utána írok róla...
Hát...BORZALOM...az alapozót még úgy-ahogy leszedi, de a szemhéjpúder, szemceruza, szempillaspirál csak elkenődik, vagy még azt se...pedig semmi vízállót nem használok.
Maga a kendő egy vékony átmenet a papír, és a popsitörlő között, szinte azonnal kiszárad, ahogy levegő éri, puhának nem mondanám, de még elviselhető kategória. A címke szerint aloe verás, és babaápolásra is használható...ha engem kérdeztek, inkább ne.
Egyébként az illata kellemes, 150 darab van a dobozban, és 600 Ft körül van az ára. Alkoholmentes, ami mondjuk egy halvány plusz pont...


Biztos, hogy nem fogok többet ilyet venni, de ha már van, akkor elhasználom. Apróbb hibák kijavítására (pl. elrontott tusvonal) még elmegy, főként reggel szoktam áttörölni vele az arcom, mielőtt sminkelek.

Nektek van valami ami már bevált?

3 megjegyzés:

  1. Ilyen nagy kiszerelesubol nincs olyanami bevalt, de en is vettem mar hasonlot es ugyanezek voltak a tapasztalataim. En babapopsi kendot arcra nem szeretek hasznalni, nem szeretem a szagat :$ most kis kiszerelesu baleat hasznalok de nivea is jo de az tenyleg nem eri meg 1200ft es nekem kb egy hetre eleg egy csomag. Az az igazsag h sztem van osszefugges a kis kiszereles es a lapok nedvessege kozott. Sztem inkabb legyen 3-400ft 25db es slkalmankent hasznalj el 2-t, mint 600ft 150db, de fele akkora es tobb db/alkalom szoval ugyanott vagy..

    VálaszTörlés
  2. Vészhelyzetre nekem is van egy kicsi baleás a táskámban, de még nem használtam.
    Érdekes, én egyébként pont az illata miatt szeretem a popsitörlőt:) Meg vagyok veszve a babaillatért:D
    Egyébként nem a nedvességgel van gond, mert a doboz alján van egy kevés folyadék, amit nem szívott be, de ahogy kiveszem, szinte azonnal elkezd száradni, és 2-3 perc után már teljesen száraz...
    Tegnap felfedeztem még egy lehetőséget, hogy elhasználjam...portörlésre egész jó...legalábbis ha ezzel törlök, nem úszik a lakás porban. és nem kell folyamatosan öblítgetni a nedves rongyot.

    VálaszTörlés
  3. Ez az arctisztító kendő nekem sem vált be. Én a Balea rózsaszínes csomagolású kendőjét használom, és az teljesen bevált, az illata is jó, nekem mindent leszed és árban is megfelelő :)

    VálaszTörlés