2011. április 4., hétfő

Körömhajó

Tegnap volt a tavasz-nyár legmeghatározóbb körmös rendezvénye, amire idén végre én is bemehettem (csak szakmabelieknek szól, és mivel elkezdtem a sulit, már én is annak számítok)...egy vizuális orgazmus volt (ha szabad így fogalmaznom). Hihetetlen mennyiségű ötlettel gazdagodtam, meg persze vásároltam is sokmindent, de fölösleges így megmutatni őket, mer szerintem nem igazán érdekes egy tégely zselé, vagy bőrfeltoló, de majd a velük készült körmöket megmutatom:)
Gyönyörű körmöket készítettek az ország legjobb körmösei, bemutatták az új anyagokat, és az idei divatszínt, a loncot (kb a tízedik "lonc" elhangzása után már kicsit idegesített).

 Ő az a bizonyos lonc szín, és az illatos lonc nevű virág...nem mondom, hogy a kedvencem lesz, de el fogunk férni egymás mellett.

Képeket sajnos nem készítettem, de úgyis lesznek a nagyobb körmös oldalakon, akit érdekel, nézelődjön:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése