2011. április 2., szombat

Új szerzemények

Jó volt a tegnap, bár kicsit elfáradtam a végére:)
Túl vagyok a körmös suli második napján, ami a tanárnőnk szerint a legnehezebb...Orvosi alapismeretek óránk volt reggel 9-től 4-ig...tetszett, bár kétségtelenül magolós lesz, ami nekem nagyon nem fekszik...

Jöjjön a lényeg, a vásárlás eredménye.
Reggel suliba menet benéztem a Wesselényi utcánál lévő Rossmannba, hátha van már új essence kollekció...hát nem volt...helyette viszont a Catrice Glamourama cuccok 99 Ft-ra voltak leárazva, így bevásároltam abból:)
Két szemhéjpúdert (ezüst színű: C01 Mirror, Mirror és kék C02 Drama, Baby) és egy szájfényt vettem (020 Life's a Stage) A feketén gondolkodtam még, de abból már túl sok van.

Vakuval


Vaku nélkül
Nagyon szép színük van, pigmentáltsággal nincs gond.

Szájfények
A Manhattan szájfény (45B) is tegnapi, de azt a Dm-ben vettem. Apró csillámok vannak benne, de nem tolakodó, csak fényes hatása van, az illata gyümölcsös, kicsit ragad, de ez csak a barátomat zavarja:)
A Catrice állagát tekintve krémes, az applikátor enyhén hajlított, és HATALMAS de tényleg.
Mintát nem csináltam, mert mindkettő ugyanolyan, mint a képen. Fedés szempontjából mindkettő csillagos ötös:) Tartósságról nem tudok nyilatkozni, mert mindig lenyalogatom:)

El szerettem volna használni a Glamourban található 50%-os kupont mielőtt elfelejtem, hogy van, ezért már napok óta nézegettem, hogy mit lenne jó megvenni. Először alapozóra gondoltam, de mivel abból bőven elég egy, és a drogériákban soha nincs megfelelő árnyalat, inkább a pirosítókat nézegettem. szerettem volna olyat, amit bármikor használhatok, így végül egy Astor VIP 3 tone blush jött velem 002-Coral színben. Nagyon sok pirosítót teszteltem az utóbbi napokban, kezdve a Manhattan hab állagú pirosítójától (hiperpigmentált) az összes Dm-ben kapható márka termékein át, de mindig ez az Astor tetszett. Eredeti ára 3000 Ft, 1500-ért lett az enyém. Viszont ez a vásárlás egy kis dilemmát állított elém, mert találtam egy darabot a Manhattan Diamond edition highlighting powder-ből, ami már akkor megtetszett, mikor kijött, de vagy nem volt rá pénzem, van ez fogyott el...De tegnap ott volt ez a szépség, és nekem már csak az egyikre volt pénzem...ekkor jött a Megmentőm (Barátom), és felajánlotta, hogy megkaphatom szülinapomra :D


A három szín külön, és összekeverve, alap nélkül

Highlight powder...színe nem sok, de gyönyörűen fénylik
Végül pedig egy köröm kép. Semmi extra, a repedezős teszt szereplői bevetésben.


Holnap pedig Körömhajó:) Nagyon várom, biztos feltölt ötletekkel:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése